.comment-link {margin-left:.6em;} MSN Alerts

zaterdag 31 maart 2007

Rumour around the brand

beachparty
Met een glaasje lemon-rum zit ik lekker op m'n dakterras in de zon te bloggen. Bij reclamebureau Buzzer weten ze wel hoe ze mond-optot-mond reclame moeten regelen. Gisteren was ik met 500 genodigden op Bloomingdale bij de Baquba beachparty. De opening van 't strandseizoen, maar vooral de introductie van een nieuw rummerk.


decolletés
Baquba is in de aanval op Bacardi. Ze hebben de rum in een opvallende alluminiumfles gestopt (milieu..?), en een uitbundige campagne in clubstijl bedacht. Die campagne is het trouwens helaas nét niet. Een vet getrucageerde commercial, maar zonder enige clou. Kleurige posters met getekende babes, maar met decolletés die duidelijk door een nukkige souteneur zijn uitgediept. En een site die het weer over een andere boeg gooit. De ingrediënten zijn er, maar niet slim gemixt.

vermaken
Maar ach, daar gaat het allemaal niet om. Misschien moet het juist wel een beetje camp zijn. De rum is prima te drinken, lekker zacht. Het komt toch aan op het hee-wat-drink-jij-nou-dat-neem-ik-ook-effect. Die fles en de naam kunnen daar voor zorgen. De gasten leken zich in elk geval prima te vermaken. De hit van de avond was de Strawberry Daiquiri. Kom maar langs op m'n dakterras, dan mix ik 'm voor je.


Eerdere Buzzproducten op Krossblog:
  1. Film: As it is in Heaven *****
  2. Spelletje: Vroeger of Later ****
  3. Scheermes: Gillette Fusion ****
  4. Toneelstuk: Electra ****
  5. Film: The Constant Gardener ***
  6. Boek: Nachtwacht ***
  7. Magazine: Hide & Chic **

Labels: , ,


Reacties:
Lekker, mond OP mond reclame...... in dit geval dan, limo'n please! :)
 
@ Katjang: moet je ff langskomen - voor de limon dan ;-)
 
Hmmm. de posters en de commercials lijken (uit jouw omschrijving) erg fout, maar de site oogt best interessant.
Blijft alleen het probleem van de kleur blauw. Mooie kleur, maar heb eens gelezen dat het een negatief effect op de etende dan wel drinkende consument heeft, omdat het van ons oergevoel uit een 'enge kleur' is, die men niet associeert met eten dan wel drinken...
 
@ evelien: ik heb een keer blauwe rijst proberen te eten, dat viel idd niet mee. Dan moeten ze het dus hebben van de limón-smaak, die zit in een zilveren fles.
 
de blauwe is erg lekker. Emil is best fan van die tsjack, alleen mixt hij het meestal met cola. (Bah, mixxen)

Denk dat de fles het hem ook wel doet. Duizend keer stoerder dan de standaard bacardi fles.
 
@ Edzo: mee eens: die fles is het ding. En omdat het goed te drinken is, neem je d'r nog eentje.
 
Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Hyvesbabes