.comment-link {margin-left:.6em;} MSN Alerts

zondag 18 maart 2007

Plakken, trekken en glijden

Hoera! Ik heb nu toch m'n Nee/Nee sticker. Direct opgestuurd door Milieudefensie nadat ik ze gebeld had (020-6262620). Roel, bedankt voor de tip!

ongeremd feest
Nog meer tips*: Je hebt vast wel eens gehoord hoe heftig de inwoners van de VS zich in de schulden steken. Gretig gestimuleerd door creditcardmaatschappijen. Een bizarre illustratie van het ongeremde kredietfeest lees je op zug.com. Iemand die heeft uitgeprobeerd hoe bont je het kunt maken met vals ondertekende creditcard-bonnetjes. Hij ondertekende onder meer met: 'Porky Pig, Jesus, een tekening van een walvis en 'I stole this card'.

oppassen
Jullie hadden de wintersportfoto's nog te goed. Beetje oppassen als je nog gaat! Door alle kunstsneeuw (lees: Al Gore, ga nu gratis naar zijn film) zijn er een kwart meer gipsvluchten dit jaar. En pas ook op voor hele slechte apres-ski muziek ;-)

Tot slot: het Volk van de Week komt terug! De volgende keer gaat het over een heel bijzonder volk uit de Filipijnen...

*met dank aan Twan en Karen

Labels: , ,


Reacties:
Toch leuk zo'n filmtip; ik ben gisteravond fijn met vriendjes gratis naar Al gaan kijken. Ik vond de documentaire best aardig, maar het meeste weet je natuurlijk al wel van de middelbare school, al wees Martijn mij erop dat dat wij daarmee als Nederlanders vrij uniek zijn om al zo vroeg met al die info om de oren van tieners te zwaaien .. Verder vond ik Al wel een indrukwekkende persoonlijkheid, en vond ik het eigenlijk alleen maar nog jammerder dat hij in 2000 niet heeft gewonnen .. je gaat je toch afvragen hoe Amerika er nu had uitgezien met zo'n wereldverbeteraar aan het roer.
 
@ Femke: hee leuk om te horen dat jullie erheen zijn geweest. Vind het verbijsterend hoe nu 'ineens' de Balkenendes van deze wereld lopen te wauwelen over klimaatinzichten die in 91 al zonneklaar waren. En ze doen nog steeds niet echt wat. Wat Al betreft: wij hebben 'm in ieder geval gesteund toen he ;-)
 
Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Hyvesbabes