maandag 27 februari 2006
Aardbei en tijdgeest
Heb je wel eens gehoord van Google Zeitgeist? Dat zijn statistieken die Google bijhoudt van zoekopdrachten. De pieken daarvan geven precies weer wat de de grootste hypes en gebeurtenissen zijn. Blogpulse doet het zelfde, maar dan met weblogonderwerpen.
Dichterbij huis is het web ook een thermometer:
Dichterbij huis is het web ook een thermometer:
- Zo kon je tijdens de Olympische Spelen aan de snelheid van het netwerk op ´t werk merken wanneer er geschaatst werd. Dan zette iedereen namelijk de streaming video aan.
- Dit weblog had afgelopen dagen tijdelijk 30% minder bezoek doordat een aardig deel van mijn vriendenkring was gaan uitwaaien op Schiermonnikoog. Ik kon niet mee :'-(
- Ineens kwamen er allemaal mensen binnen op Krossblog via de zoekopdracht 'verkleed + aardbei'. Die woorden staan inderdaad ergens genoemd. De verklaring voor deze belangstelling: mensen die een fruitige vermomming zochten voor Carnaval!
Reacties:
<< Home
De link naar Blogpulse doet het niet, de link geeft het volgende weer:
http://kross.blogspot.com/2006/02/://www.blogpulse.com
http://kross.blogspot.com/2006/02/://www.blogpulse.com
FriWi heeft mooie geluidsopnames gemaakt. Misschien kunnen we er een mooi dance nummer mee maken. Schattige meisjes met stoere uitspraken over stoere drank.
@ Milan: Ok, dus jullie hebben wel wat nuttigs gedaan op Schiermonnikoog! Ik zou zeggen: zet ze op weblog.milankaihatu.nl, en kondig een audiof*ck friday aan
Een reactie posten
<< Home