.comment-link {margin-left:.6em;} MSN Alerts

woensdag 15 februari 2006

Vage tips van een vage man

klaagmuur?
Ik voel me een beetje vaag! Misschien omdat vandaag én iemand zei: 'ik heb bij jou het gevoel alsof ik tegen een muur praat', terwijl een ander duidelijk heel blij was met mijn luisterend oor. Misschien ben ik wel net als de Klaagmuur, waar je briefjes in kunt stoppen. Ofzo.

Zo'n vage bui is een goed excuus om vier volkomen willekeurige items te noemen in mijn weblog.
  1. Een bizar item dat nu totaal doorbreekt is de orgasmatron ofwel de 'prikkel'.
  2. Ga eens kijken op www.misdaadkaart.nl. Een foefje waarop je kunt zien waar in Nederland de boeven toeslaan.
  3. Ga je nog op wintersport? Neem boardles. Op mijn woord als trendwatcher, skieën is over. Van de moeilijke jongens met wijde broeken is het helemaal overgeslagen op de mainstream jongeren- en studentencultuur.
  4. Koop een fles Pepsi en stop er een paar mentosjes in.

Reacties: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Hyvesbabes