.comment-link {margin-left:.6em;} MSN Alerts

zondag 18 juni 2006

Blogstress

Ach en wee! Dubbele weblog-ellende vanavond. Met een spoedtelefoontje werd ik verzocht om mijn nieuwste bericht op het PCM-bedrijfsweblog te wissen. Hierin gaf ik mijn kijk op de interne problemen die hebben geleid tot de grote computerstoring afgelopen donderdag. Daardoor verscheen er maar een halve NRC en konden de medewerkers van PCM Dagbladen een halve dag lang niet of nauwelijks werken. Maar er in deze vorm over discussiëren kan dus kennelijk niet.

Van de weeromstuit ging mijn recensie over het Hide & Chic verloren bij het saven. Dit blad kreeg ik ter beoordeling en promotie van Buzzer. Ik hoop nog tijd te vinden dit opnieuw te schrijven.

Intussen kan ik even niets anders doen dan jullie in deze WK-tijden verwijzen naar www.log-isch.nl , een voetbalblog van een echte liefhebber.

Reacties:
Wat een gedoe zeg!

Laat dat logje over Hide&Chic (en het rapportje!! :-p) maar snel komen! ;-p
 
Tsja.. company blogs..

Alleen, dat was toch een "company only" blog? Dan vind ik het wel jammer dat er aan censuur wordt gedaan. Vooral voor een bedrijf wat zo sterk met journalistiek verbonden is.

Als computerfreak ben ik wel erg benieuwd wat de reden was, des te meer gezien ik LogicaCmg wel hoog had zitten.
 
@ Manon: het stukje over H&C is gefixt (zie ook Krossblog)
@Edzo: Dat vond ik nou ook: 'Lux et Libertas'. PCM is trouwens niet geautomatiseerd door LogivaCMG, maar door het onvolprezen Getronics Pink Roccade.
 
Censuur tot en met. Gelukkig bestaan er nog clandistiene kanalen binnen de PCM die je column toch hebben doen uitlekken. Ik vond het een goed stuk, zei het dat de frustratie er wel erg goed uit droop :-)
Wat wel een goede uitkomst van het geheel is: het blijkt dus dat de beslissers wel degelik het blog lezen en dat het verwacht wordt om impact te te hebben, want censuur is niet nodig voor een onbetekenend medium uiteraard. Succes met de strijd tegen de ICT-terreur!
 
@ De Polaf: een hart onder de riem vanuit de nieuwe economie! En frustratie... zeg maar liever verontwaardiging. CU & groeten aan Rutger.
 
Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Hyvesbabes