.comment-link {margin-left:.6em;} MSN Alerts

zondag 16 oktober 2005

Reclame op Krossblog!

Hoe meer je beleeft, hoe minder tijd om te bloggen. De afgelopen dagen zat ik hier, hier en hier; en hierover wil ik nog wat schrijven... Als je uitgeklikt bent, zul je met mij concluderen dat het louter brood en spelen is wat de klok slaat!

Gelukkig heb ik toch nog wat goeds gedaan deze week. 'Mijn' actie van PCM Dagbladen met het Wereld Natuur Fonds is gestart. Tot half december staan er grote advertenties in Volkskrant, Trouw en NRC Handelsblad. Je kunt een box van tien mooie WNF-natuurdocumentaires bestellen (van de filmmakers van Discovery en National Geographic). De helft van de opbrengst gaat naar het WNF, en je kunt natuurlijk donateur worden. Je kunt de actie ook bekijken op http://www.wnfactie.nl/ .


Reacties: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Hyvesbabes