.comment-link {margin-left:.6em;} MSN Alerts

maandag 26 september 2005

Alles behalve jong

Zucht. Je kun zien dat ik oud word!

kneus aan de lijn
Vanavond wilde Windows XP ineens per se opnieuw worden geactiveerd. Online activeren ging niet, het telefonische helpmenu hielp niet, uiteindelijk moest Diane uit Almelo van de Microsoft- helpdesk mij al zuchtend een werkende code geven. Ik voelde me een bejaarde kneus.

slechte voorbeeld
Niet alleen heb ik nú pas de nieuwe clip (klik hier en scrol omlaag) van De Jeugd van Tegenwoordig gezien. Ook is De Jeugd waarschijnlijk al lang weer exit. Tja. De video is omstreden omdat twee ettertjes er nogal het slechte voorbeeld geven. (Wel weer ronduit fantastisch: op de site van de JvT moet je de menu-items met meegeleverde muntjes uit een snackmuur trekken.)
kindertandpasta
Gelukkig kreeg ik vandaag het boekje 'Jongeren 2005' ('Hét kinder- en jongerenonderzoek van Nederland'). Dat onderzoek wordt om de paar jaar gedaan door bureau Qrius, vooral voor managers van grote bedrijven die geen tijd hebben met hun eigen kids te praten. Zomaar wat cijfers:
Geen geld voor het echte -dus papieren- rapport? Dan is er nog altijd de vrolijk gekleurde website mét filmpjes.

Reacties: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Hyvesbabes