.comment-link {margin-left:.6em;} MSN Alerts

dinsdag 10 april 2007

Nieuwe identiteit, nieuw huisdier

schatje
Dit schatje zag in Intermediar: Keepon. Een klein robotje van wie iedereen houdt. Hij kijkt namelijk nieuwsgierig naar alles wat je hem laat zien, en hij kan dansen als je de muziek aanzet. Ik zou me alvast zorgen maken als ik een dierenwinkel had...


digitale lachspiegel
Een paar jaar geleden maakte Arjan Ederveen een documentaire over een Nederlander die in het verkeerde lichaam was geboren. Via een aantal operaties werd hij in een Bosjesman veranderd, wat hij in zijn hart altijd al was. Via deze site kun je nu ook nagaan hoe je er uitziet als je geen man maar vrouw was geweest of vice versa, of Chinees, of hoe je er over 50 jaar bij hangt (schrik niet).


met dank aan Berber

Labels:


Reacties:
Wow! Wat een gaaf beestje! Vooral dat dansfilmpje is erg gaaf :D Hebbuh ...
 
@ femkeS: haha, hij heeft moves he! Maar ik lees dat je net een echt huisdier hebt :-)
 
Kosmedat?
 
@ Rutger: het is een prototype geloof ik, dus je moet hem uit het lab lokken met beloftes van vrijheid en dansfeestjes.
 
Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Hyvesbabes