.comment-link {margin-left:.6em;} MSN Alerts

zondag 13 augustus 2006

Een dolle week

Krossblog stond even een paar dagen stil:

goede doelen
Maar dat alles voor goede doelen. Van nadenken over een nieuwe gratis krant voor Nederland, tot een onverwachte door-de-weekse verjaardag. En mijn nieuwe job, eenmaal per week bij Sense, een jong VJ/rich media bedrijf in Amsterdam. Deze oud-kunstacademiestudenten en (web)designers treden met videobeelden op tijdens dansavonden in bijvoorbeeld Paradiso, en op festivals zoals Lowlands. Daarnaast maken ze sites voor merken als Gsus, en verzorgden ze de narrowcasting op e.day van Emerce.

geïmproviseerde poncho
Sense wil groeien (gaat binnenkort aan de Kalverstraat zitten) en kan daar extra handen bij gebruiken, vooral organisatorisch en qua marketing. Dus daar kom ik om de hoek. Een leuke werkomgeving waarbij je werkdag zomaar kan eindigen in een geïmproviseerde poncho op een Spaans huisfeestje. Ons jongste project is een mix van een website en een zelf ontworpen retro-game. Het heet Apenkooi, en is gemaakt als promotie website voor de gelijknamige feestformule.

drukte
Van al deze drukke hipsters kreeg ik trouwens de verzekering dat David Hasselhoff (inderdaad, Knight Rider en Baywatch) dé cultheld van het moment is. Ik moet het maar geloven. Wordt je dit, net als mij, allemaal even te veel, rust dan (op zondag) uit op de site van het Reformatorisch Dagblad. Op de dag des Heeren is die namelijk leeg!

Reacties:
Ik vind het echt gaaf voor je dat je die baan hebt bij Sense, daar ga je vast nog veel gave dingen doen :)
En ik denk dat ik het idd maar bij een echte bar hou, op een donderdagavond in Het Feest is dat al apenkooi genoeg ;)
 
@ Femke: het is inderdaad de bedoeling er een feest van te maken. Binnenkort maar weer eens in Groningen!
 
Lees alles over hoe 'The Hoff' in '89 verantwoordelijk was voor de val van de muur ('Looking for Freedom!), z'n laatste single en meer op http://welovethehoffman.hyves.nl/
 
Oh ja... en het filmpje van de nichtijder mag je natuurlijk niet overslaan. http://video.google.com/videoplay?docid=-7686054601449414035
 
het feest? femke toch.. foei..

hoff is fijn in zijn nieuw clip. zelfs sommige muziek nerds (hoi dave) moesten erg hard lachen en klappen..
:) duidelijk mix stof.

Enjoy with the sense experience..

(blender 13 sept..)
 
@ Manne, Edzo: kijk met zulke getuigenissen kan niemand er meer omheen: Don't hassle the Hoff!
 
grappig spelletje dat apenkooi, ik maak zowaar kans op een t-shirt.
 
@ Roel: Als je 'm wint, moet je maar naar het feest in Utrecht komen om 'm te showen.
 
Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Hyvesbabes