.comment-link {margin-left:.6em;} MSN Alerts

vrijdag 3 maart 2006

Daddy Cool

Het is een vrijdagochtend in maart, en ik zit in een trein die door een sneeuwitlandschap schuift. Met een afwezige blik gooi ik mijn treinabonnement in de prullenbak.

Wat is er gebeurd??

De verklaring (of misschien de oorzaak) ligt een paar uur eerder, als ik aan boord van 'The Ocean Diva' op een podium sta te dansen tussen een dolenthousiast feestpubliek dat er door niemand minder dan Boney M. op is gehesen. Woordenlijst:
Aha! Een plekje op Krossblog is dus gewoon te koop met de juiste vrijkaartjes! Maar eerlijk is eerlijk, de leuke jongens en meisjes van NL en hun fijne blad zijn een positief bericht ook meer dan waard. (als jullie dit lezen: de NL-strip Pjotr en Pepper mag niet stoppen!)

Hoe liep het verhaal in de trein in de sneeuw af? Mijn feest- en reisgenote was wél wakker en zag dat ik meer weggooide dan een leeg pakje kauwgom. Zij redde mijn pas. Dank je wel, en ook voor het lenen van dat waanzinnige knalrode corduroypak.

Reacties:
rood corduroypak.... salivate!
 
@ Nijnke: Oh ja, en dat is natuurlijk ook helemaal jouw kleur! Ik zal eens vragen hoe ze er aan kwam.
 
Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Hyvesbabes