vrijdag 11 november 2005
Vrienden maken doe je zó

slaapgebrek
'Kom, ga mee naar de Volkskrant-party vanavond' riepen twee advertentieboys op m'n werk. En ook al was ik redelijk psychotisch aan het worden van het slaapgebrek, het leek me toch wel leuk.
verwendag
Wat bleek, het ging om een totale verwendag voor de mediabureaus. Eh, wat zijn dat eigenlijk, mediabureaus? De advertenties die je in de krant ziet, de spotjes op tv, de banners op sites: die worden meestal helemaal niet door Alber Heijn, KPN of Unilever daar geplaatst. Mediabureaus zijn bedrijven die zeggen: 'Laat ons dat maar doen. Wij bellen wel met de media, en zorgen ervoor dat iedereen je ziet.' De mediabureaus zitten daarmee op een pot van meer dan een miljard euro reclamegeld per jaar, en daar maak je vrienden mee.
helicoptervluchten

Reacties:
<< Home
Als je leven er al zo uit ziet bij de Volkskrant, hoe zal het er dan aan toe gaan bij de Telegraaf?! ;)
Een reactie posten
<< Home