.comment-link {margin-left:.6em;} MSN Alerts

maandag 29 augustus 2005

Hidde wordt schandalig rijk

Napoleon
Ik fietste gisteren van de Nieuwmarkt richting Amsterdam Centraal. In dat stuk is ook een beetje het Chinatown van Amsterdam. Wist je dat de noordoosthoek van de Nieuwmarkt de twee officiële blauwwitte straatnaambordjes in het Chinees hangen? China is overal. Napoleon heeft eens gezegd: 'Laat China maar rustig slapen, want als het op een dag ontwaakt kunnen wij allemaal inpakken'.

schandalig rijk
China stevent af op een groot mannenoverschot (door uitwassen van de 1 -kindpolitiek). 'Groot' betekent hier: 40 miljoen wanhopige, kansloze singles. Maar ik heb een idee gekregen, daar op de Nieuwmarkt. Het is immers ook de plek waar de wallen beginnen! Jullie begrijpen het: ik trek NU mijn pimp-outfit van vorige week weer aan, vertrek naar het oosten en wordt rijker Bill Gates!


Voor de achterblijvers heb ik nog een ander gat in de markt:



Reacties: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Hyvesbabes