.comment-link {margin-left:.6em;} MSN Alerts

donderdag 14 juli 2005

Wegwezen!


Blogfans, ik laat jullie een weekje in de steek. Het is tijd om eens even goed te gaan relaxen. Eergisteren zat ik als oefening al blijmoedig in een bootje op de grachten. Om te vieren dat onze directeur nu boekenbaas (login met: boekblad, boekblad) wordt.

Maar dat is slechts een voorproefje. Immers: gisteren hebben we bedacht waarheen we zaterdag op vakantie gaan. Dat is een beetje krap inderdaad. Maar het zat gewoon tegen! Ok, onze eerste idee, Pakistan, viel wel heel snel af, omdat zelfs Lonelyplanet.com meldt: 'nu even niet' (maar het land lijkt me nog steeds schitterend...). Toch is het flauw dat ook alle de daaropvolgende landen van onze keuze promt in crisis raakten. Iran ging dubieuze verkiezingen in en koos een onvoorspelbare hardliner. In Bolivia werd de president juist weer afgezet, en Andalusië is inmiddels van de kaart afgeschroeid.

Het wordt daarom 10 dagen noord-Kroatië. Alhoewel, zojuist bereikte ons het bericht dat daar een witte haai van vier meter voor de kust rondzwemt...

Reacties:
En dit bericht over de haai is om de thuisblijvers gerust te stellen? ;)
 
hmm, er is vandaag ook iemand op een mijn gestapt in Kroatië...
 
He verdorie! nou ben ik niet de enige die naar Noord Kroatie gaat :(. Veel plezier daar!
 
Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Hyvesbabes