.comment-link {margin-left:.6em;} MSN Alerts

zondag 22 januari 2006

Een makkie - of toch niet?

Ik dacht nog even snel een berichtje voor jullie te scoren op daypop.com. Mooi niet, want mijn oog viel op een test waarmee je genie kon worden door maar 19 vragen goed te beantwoorden. Wie wil dat niet, dus was ik er een half uur zoet mee om er in elk geval 21 te raden. Maar eigenlijk ben ik nu dom, want lig ik weer laat op bed... En dat voor een test waarmee bollenbozenclub Mensa eigenlijk vooral nieuwe leden wil werven (door ze wijs te maken dat ze slim genoeg zijn?).

Veel puzzelplezier, en ik twijfel er niet aan of jullie halen nog wat punten extra!

PS: als je klaar bent vind je de antwoorden op www.stirman.net

Reacties: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Hyvesbabes