dinsdag 15 november 2005
Mooi is toch niet altijd goed
Klik jij wel eens op banners? Ineens viel mijn oog op een grappige banner, notabene op MSN Messenger. Ik klikte er op en kwam op www.weetjijmisschienhoelaathetis.nl.
veelbelovend
Dat belooft wat, zo'n naam, en de site ziet er vet uit. Graphics, layout alles ver boven gemiddeld. Fijne tune, en de site is bij elk bezoek weer anders. Nog veelbelovender: er zouden tips op staan om op elk moment een boeiend gesprek te kunnen voeren. Dat wil ik ook!
versiertruuks
Maar helaas: het zijn alleen maar té zouteloze praatjes over tafelmanieren, en versiertruuks waarmee ook je oma tot de dag van vandaag nog maagd was gebleven. Van waar toch deze ruige verspilling van ontwerptalent en interneteuro's? Het antwoord vind je als je muis per ongeluk op een afgebeeld horloge kietelt. De marketingman van Pulsar wilde ook een hippe internetreclame maken, maar miste smaak of knaak voor rake teksten. Jammer, want bijna raak is toch helemaal mis!
De volgende keer aandacht voor een site die wel vorm én inhoud op peil heeft: www.limousique.nl .
veelbelovend
Dat belooft wat, zo'n naam, en de site ziet er vet uit. Graphics, layout alles ver boven gemiddeld. Fijne tune, en de site is bij elk bezoek weer anders. Nog veelbelovender: er zouden tips op staan om op elk moment een boeiend gesprek te kunnen voeren. Dat wil ik ook!
versiertruuks
Maar helaas: het zijn alleen maar té zouteloze praatjes over tafelmanieren, en versiertruuks waarmee ook je oma tot de dag van vandaag nog maagd was gebleven. Van waar toch deze ruige verspilling van ontwerptalent en interneteuro's? Het antwoord vind je als je muis per ongeluk op een afgebeeld horloge kietelt. De marketingman van Pulsar wilde ook een hippe internetreclame maken, maar miste smaak of knaak voor rake teksten. Jammer, want bijna raak is toch helemaal mis!
De volgende keer aandacht voor een site die wel vorm én inhoud op peil heeft: www.limousique.nl .